domingo, 26 de septiembre de 2010

Il·lustració a Llotja


En esta exposición se podrán apreciar trabajos de ilustración realizados por el alumnado y exalumnado del Ciclo Superior de Ilustración de la Escuela Llotja de Barcelona, donde aparecen algunas ilustraciones de mi proyecto final.

En aquesta exposició es podran apreciar els treballs d´il·lustració realitzats per l´alumnat i exalumnat del Cicle Superior d´Il·lustració de la Escola Llotja de Barcelona, on apareixen algunes il·lustracions del meu projecte final.

viernes, 17 de septiembre de 2010

I Concurs d´Il·lustració Proa Espais


" i es va asseure en una clapa molsuda sota un roure immens... "

Fragmento inacabado del boceto final para la ilustración del concurso Proa Espais, cuando se conozcan los ganadores, colgaré la ilustración final.


" i es va asseure en una clapa molsuda sota un roure immens... "


Fragment inacabat de l´esbos final per la il·lustració per el concurs Proa Espais, quan es coneguin els guanyadors penjaré la il·lustració final.

martes, 14 de septiembre de 2010

Poster



Pues despues de estos meses me digno a actualizar, aunque no con nada del otro mundo, sino con una nueva adquisición, este poster de Taxi Driver que luce en mi habitación, sacado de la parada de posters que hay en el mercado de san antonio, prometo actualizar proximamente con nuevos bocetos y posiblemente la primera ilustración del nuevo proyecto del que hablo mas abajo, en verano nunca se hace nada y cuando llega septiembre es momento de ponerse las pilas, go!

Doncs despres d´aquests mesos em digno a actualitzar, encara que no amb res de l´altre mon, sino amb una nova adquisisió, aquest póster de Taxi Driver que penja a l´habitació, tret de la parada de posters del mercat de san antoni, prometo actualitzar proximament amb nous esbosos i segurament la primera ilustració del nou projecte del que parlo mes abaix, a l´estiu mai es fa res y al setembre es hora de posar-se les pilas, yehe!